Aker Bulldogs tar fatt på sesongen med splitter nye drakter. Disse er, i motsetning til klubbens gamle, ikke heklet av barn i Romania, men er hypermoderne.
Ifølge Reebok skal toppfarten øke med opp til ti kilometer i timen i tillegg til at spillere som ofte befinner seg liggene på isen (les: Joakim Gaaserud), ikke står i fare for å fryse fast da tøyet inneholder teflon.
Det eneste som gjenstår er at sponsorer får sin fortjente plass på draktene. Bulldogs-redaksjonen vet at klubbens styre har måttet takke nei til Apple, Budweiser, Hilton Hotels og Thai Airlines i kampen om de ledige hullene. Etter det bulldogs.no erfarer har Dirty Nelly Pub sikret seg eneretten til profileringen i bytte mot 50 porsjoner biffsnadder og reduserte priser på Fernet Branca. Dette er imidlertid ikke bekreftet.
Ikke alle vil få gleden av å ikle seg herligheten. Fortsetter det å komme 70 mann på trening, forventes det at coach Jørgen Darre sender snaut 50 til spill på farmerlaget Røst Islanders.